Rustige eerste Pinksterdag - Reisverslag uit Little Fort, Canada van Wijnand en Mieke Schee - WaarBenJij.nu Rustige eerste Pinksterdag - Reisverslag uit Little Fort, Canada van Wijnand en Mieke Schee - WaarBenJij.nu

Rustige eerste Pinksterdag

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Mieke

24 Mei 2015 | Canada, Little Fort

Vandaag bleven we nog een dag op ons vakantiepark. Het is de laatste dag hier. En die paar dagen rust bevallen ons wel. Trouwens ook een heel gedoe om het park af te komen. Is nl. 20 km. rijden bergje af. Daar doe je een half uur over en dan ben je in Clearwater. Je kunt niet even een boodschap om de hoek halen! Haha. Toen we wakker waren was het regenachtig en een stuk koeler. Op TV zagen we dat het weer flink huis had gehouden hier in de omgeving. Overstromingen met wateroverlast bij Cache Creek!
Na ons heerlijke ontbijtje in het Boat House lekker een beetje aangerommeld.
Vanmiddag toch nog even wezen roeien op het meertje. Er hingen dreigende wolken, we durfden niet al te ver het meer op.
's Avonds in het Boat House gegeten. Lekker eten, lekker stukje vlees met potatoes en verse groenten! Ook een beetje om onze 26e trouwdag te vieren!
Het park heeft weer wat meer gasten, we zaten met een heel clubje te eten. Er zaten ook veel Nederlanders tussen. Zo af en toe komen we ze wel tegen. Meestal in de supermarkten.
Morgen naar Jasper National Park, gaan we het hooggebergte weer in en meteen ook de provincie Alberta waar het een uur later is dan hier. Ben heel benieuwd wat we dan weer te zien krijgen! X, Mieke

• 25 Mei 2015 - 16:28

Marjan:

Mooi dat van de beren te lezen, groetjes Marjan