Familiebezoek - Reisverslag uit Surrey, Canada van Wijnand en Mieke Schee - WaarBenJij.nu Familiebezoek - Reisverslag uit Surrey, Canada van Wijnand en Mieke Schee - WaarBenJij.nu

Familiebezoek

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Wijnand en Mieke

17 Mei 2015 | Canada, Surrey

Zondagmiddag om 16 uur zou Corrie ons ophalen bij het station van Surrey. Er was een bbq georganiseerd bij haar broer Frank en z'n vrouw Tanyia. Zus Cathy met haar man Robert en haar vader en moeder, Danny en Ineke, zouden ook komen. Zo gezegd, zo gedaan. Om 15.45 uur stonden we in Surrey te wachten op een zilverkleurige Honda. Ik zei nog tegen Wijnand dat ik dit heel apart vond: wachten op een familielid die ik alleen van foto's ken.... Maar ik herkende haar meteen toen ze aan kwam rijden. Eenmaal bij Frank aangekomen voelde het direct goed. Er was een lekkere ongedwongen sfeer en er was meteen een hoop te kletsen. Het fotoboek van de Lierse familieleden viel in goede aarde, er werd druk in gekeken! De stroopwafels en de minihagelslagdoosjes die ik had meegenomen bleek een schot in de roos! Gezellig met z'n allen buiten gezeten. Ineke en Danny had ik al wel vaker in Nederland bij mijn ouders ontmoet, dus we hadden veel gespreksstof. Frank blijkt ook een fanitieke wielrenner te zijn, dus er was meteen een klik met Wijnand. Een Nederlands fietstijdschrift werd al overhandigd. Facebook- en instagramadressen werden uitgewisseld... Frank blijkt ook te beschikken over een grote dosis humor, het schijnt dé grapjas van de familie te zijn, dus er werd veel gelachen. De dames hadden salades klaargemaakt met stokbrood en gepofte aardappels. Frank had enorme lappen heerlijk vlees op de bbq geroosterd, dus dat was smullen! Opeens was het half 10 in de avond en besloten we toch maar een eind aan te breien aan ons bezoek. We moesten nog 40 minuten met de Skytrain naar het centrum van Vancouver en nog een stukje lopen naar ons hotel. Maar eerst nog even met Danny en Ineke mee naar het seniorencomplex waar ze in een appartement wonen. Prachtig ruim huis zeg! Mooi complex! We werden door Danny bij het station van Surrey weer afgezet. Ik kreeg dikke 'hugs' en een paar zoenen! Hahaha, zo ken ik hem nog!
Om half 12 lagen we met een voldaan gevoel in bed. Wat fijn om zo ontvangen te worden door familie! Dank jullie wel! X, Mieke

  • 21 Mei 2015 - 18:26

    Tine:

    Leuk om zo even te kunnen meekijken naar de familie overzee.
    Later leggen jullie nog maar eens uit wie wie is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wijnand en Mieke

Onze reis door Canada van maandag 11 mei tot en met vrijdag 5 juni 2015

Actief sinds 10 Mei 2015
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 9430

Voorgaande reizen:

11 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Onze reis naar Canada

Landen bezocht: